støbemix istedet for stabilgrus til at ligge fliser

Som overskriften, kan man ligge fliser på støbemix, istedet for stabilgrus, der skal selvfølgelig stadig nogen rettesand øverst. ?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan du da, men hvad skal fliserne bruges til? Er det blot en terrasse eller en havegang, ser jeg ingen problemer, men er det en indkørsel må du nok vælge det sikre stabilgrus - eller knust beton.


Søren O

Det er til flisegulv i et skur, Det er ikke det hele der bliver støbemix, men jeg skal bestille støbemix til støbning af fundament, og vil være sikker på jeg har nok, så der bliver sikkert en del tilbage, også er det bare nemmere og billigere at bruge det under fliserne, end læsse det på traileren og smide det ud, og bagefter indkøbe den del større stabilgrus.. 

i princippet kunne jeg bestille det hele som støbemix, når man bestiller grus er det jo som regel transporten der er det dyreste. 

Det kan du godt bruge. Jeg har brugt det i vores skur og så lagt et fint lag sand ud over til at rette af i. 

Jeg har efterfølgende udvidet lidt, hvor jeg har lagt fliserne i 5-8 cm strandsand. Det holder fint. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis