Vat i stikkontakter ved gulvet

Følg tråden
LMCHM
LMCHM
Postnr: 8464
LMCHM LMCHM

Nogen der har et bud på hvorfor der ligger noget der ligner vat i mine dåser og rør bag stikkontakterne (som sidder ved gulvet)??

Det er formentligt fra 1983.

Lmchm
karl smart
karl smart
Postnr: 2600/2700
karl smart karl smart

Det er fra nogle insekter der har boet der.......................

Elektriker gennem 45 år .
calle captiosus
 Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming...."WOW What a Ride!!"  -Mark Frost
LMCHM
LMCHM
LMCHM LMCHM Trådstarter

Insekter? Kan du uddybe

Lmchm
Wezio
Wezio
Postnr: 4040
Wezio Wezio

Edderkopper lægge typisk æg i sådan nogle “puppe”. Det er ret normalt. Jeg har ihvertfald som elektriker set det mange gange, specielt i udendørs lamper, m.v. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

LMCHM
LMCHM
LMCHM LMCHM Trådstarter

Hmmm. Der lå godt nok en del af det. Og det ligner mere vat. Mere som man har brugt for at undgå kold luft/susen fra rørene. Må heller få det fjernet. 

Lmchm
uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Så kig hjørnerne af vinduerne efter, DR sidder sikkert en del.

LMCHM
LMCHM
LMCHM LMCHM Trådstarter

Det er skam vat. Det er ikke så nemt at rykke det fra hinanden. Og der er flere stykker af det rundt omkring i kontakterne på 1. Sal og det minder ikke om det pupper edderkopper laver. 

Lmchm
mfrost
mfrost
Postnr: 9400
mfrost mfrost

Det SKAL væk prøv blot at tænk på hvor let antændeligt var er og der skal blot en enkelt gnist eller noget varme som der godt kan opstå ved kraftig belastning af din installation til at antænde det vat og en brand opstår........

LMCHM
LMCHM
LMCHM LMCHM Trådstarter

Enig det bliver fjernet!

Lmchm
karl smart
karl smart
Postnr: 2600/2700
karl smart karl smart

Ja det er noget klistert noget det skal jo holde på de små nye edderkopper , dem har jeg mødt i elinstallationer gennem  mange år , hvis du vil vide mere om *vatet* så spørg her ,   

Fugle og natur. dk 

Elektriker gennem 45 år .
calle captiosus
 Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming...."WOW What a Ride!!"  -Mark Frost
LMCHM
LMCHM
LMCHM LMCHM Trådstarter

Det er tørt som vat og ligner vat. 

Lmchm
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.