Vat i stikkontakter ved gulvet

Nogen der har et bud på hvorfor der ligger noget der ligner vat i mine dåser og rør bag stikkontakterne (som sidder ved gulvet)??

Det er formentligt fra 1983.




Lmchm
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er fra nogle insekter der har boet der.......................


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Edderkopper lægge typisk æg i sådan nogle “puppe”. Det er ret normalt. Jeg har ihvertfald som elektriker set det mange gange, specielt i udendørs lamper, m.v. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hmmm. Der lå godt nok en del af det. Og det ligner mere vat. Mere som man har brugt for at undgå kold luft/susen fra rørene. Må heller få det fjernet. 


Lmchm

Det er skam vat. Det er ikke så nemt at rykke det fra hinanden. Og der er flere stykker af det rundt omkring i kontakterne på 1. Sal og det minder ikke om det pupper edderkopper laver. 


Lmchm

Det SKAL væk prøv blot at tænk på hvor let antændeligt var er og der skal blot en enkelt gnist eller noget varme som der godt kan opstå ved kraftig belastning af din installation til at antænde det vat og en brand opstår........

Enig det bliver fjernet!


Lmchm

Ja det er noget klistert noget det skal jo holde på de små nye edderkopper , dem har jeg mødt i elinstallationer gennem  mange år , hvis du vil vide mere om *vatet* så spørg her ,   

Fugle og natur. dk 


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Det er tørt som vat og ligner vat. 


Lmchm
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis