Ledningsnet til trailer

Hej har lige monteret ledningsnet på min trailer nyt men der kommer ingen lys det var der heller ikke før det er et eftermonteret anhængertræk så går ud fra det er den sikring der sidder ved batteriet og den er ikke sprunget nogen ide?😆

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du noget at måle med, så du kan se om der kommer signal på stikkontakten på hængertrækket ? Du skal måle mellem stelklemmen i stikkontakten og f.eks. blinklyset. Du har vel et diagram til stikkontakten. Er der en boks, som føler på signalerne? Den kræver 12 V.


fase

pas jeg aner ikke noget om det må køre forbi en mekaniker og få dem til at måle det ud men er nervøs for det er en større omgang tak fabrin gad bare godt vide hvad det kunne være når ledningsnettet er nyt og sikringen ikke er sprungen

Du kunne jo starte med at tilslutte en anden trailer o se om lyset så virker. Din egen trailer kunne også ilslutes en anden bil.

Hvad er det for et stik du har på bil/trailer - er det "det gamle" 7-polede (hvor der er plads til 7 ledninger)?


Søren O

hej prøver den på en anden bil i morgen og ja det er 7 pol men det nye ledningsnet er 13 pol med en 7 pol adapter da de ikke havde andet og det er ca 2,5-3 år siden jeg fik monteret anhængertrækket

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis