Paksalve til cirkulationspumpe (indirekte fjernvarme)? jhku 36 11-07-2019 13:46 Skal der købes/bruges paksalve til en cirkulationspumpe, der sidder på "radiator-siden" i en fjernvarmeunit? Pakgarn?I forbindelse med udskiftning af en alpha2 25-40 180. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
kovas 4124 9670 11-07-2019 13:56 Nej den skal bare spændes godt i unionerne. Mange hilsner Kovas,I et diktatur må ingen sige sandheden.I et demokrati må alle lyve.KK Steincke.
Søren O 7970 7000 12-07-2019 12:42 Gummipakningerne i unionerne skal udskiftes, men mener at de følger med ny pumpe. Søren O