Spule armene køre ikke rundt..

Hej, i min opvaskemaskine køre spulearmene ikke rundt. Har søgt nettet tyndt, og det kan måske være spulemotoren som har sat sig fast 🤔 men hvordan ser jeg det.? Har åbent min opvaskemaskine i bunden og kan se spulemotoren. Men hva så.? 🤣

- håber I kan hjælpe mig 😁

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen på lds.

Du kan høre om spulemotor kører. Efter start pumpes der vand ud, derefter er der vandindtag og når det er overstået kommer spulemotor. 

Hvis du kan høre den kører, og du kan se at service er blevet vådt, så kan der være stoppet med skidt i bundsien, så der ikke kommer tilstrækkelig tryk på. 

Nu har du ikke skrevet noget om type og model. Ikke for at det hjælper mig men der er eksperter på denne side som bedre kan detaljer hvis de ved hvad der er for en maskine.  



Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

For resten ! det er kirsebær sæson. har i glemt en kirsebær sten på en tallerken. Så har den måske forvildet sig ned til pumpen.  

Du mangler stadig type og model. 

Men på de fleste skal man have opvaskeren ud og ligge på ryggen så man kan tage bundpladen af. Det man kan se forfra ved sokkel er den lille ud-pumpemotor.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Yes undskyld.! Det er en Candy CDCP 8 😊 en bord opvaskemaskine 👍🏻

Men vi har ikk spist kirsebær 😁

Vil prøve i morgen at pille pumpe af, og se om der sidder noget i den 😳

Jeg ville også afmontere spulearmen. De kan blive fyldt med skidt og skrammel i hullerne. Jeg har set riskorn forvilde sig derop. Kig alle huller efter.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis