Slange i dæk havetraktor

Hej nu fik jeg en ny slange i mit dæk men den kan ikke holde luft men når slangen er ude af dækket holder den fint luft det forstår jeg ikke hvad er det der gør det?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det lyder noget mystisk - har du haft slangen nedsænket i vand, også ventilen?

Hmm - hvordan ved du at slangen er ude af dækket?

Prøv at checke ventilen om den er tæt, gør det med lidt spyt eller sæbevand.

Når slangen er ude af dækket er trykket i slangen langt mindre end når den sidder indvendig i et oppumpet dæk, så der er sikkert kun et lille hul.

Det er vigtigt at tjekke om der sidder noget i dækket som kan perforere slanget. F.eks. kan en tjørn være drilsk, men normalt kan man blot føle med hånden indvendigt i dækket.


Søren O

Hvis det er et slangeløst dæk, kan der somme tider komme til at stå luft mellem dæk og slange, og den luft kan kun slippe ud mellem ventil og fælg.

Men tror nu også mere på der sidder noget i dækket, eller det er ventilen der er problemet,


Vi prøver igen, i morgen --
Annonce

tak for rådene jeg har fundet ud af hvad der er galt han havde stress da jeg var derover sagde til ham han ikke skulle få stress pga mig men han var igang med noget auktion så det er hvis gået for hurtigt for ventilen smuttede ind for ham så han skulle have dækket af igen for at nå ventilen og da jeg kom hjem viste det sig næsten hele ventilen var revet af ved slangen så da ikke noget at sige til den ikke virker

Nogen der kan hjælpe med hvorfor nogen dæk der passer på de fælge køber 2 nye nu gider jeg ikke mere😆passer dem her https://www.daekonline.dk/cgi-bin/rshop.pl?dsco=123&typ=R-327989&partner=1&partner=1&Country=DK&ID=sea_rd_dk_Froogle_Shopping&ef_id=Cj0KCQjw9pDpBRCkARIsAOzRzitVGqON-OQX4JzdBnFfzBsfTG99y5P_GV1_JtIi8_2BIMYwS6F--I8aApW5EALw_wcB:G:s&s_kwcid=AL!432!3!251293457459!!!g!382072305040!&gclid=Cj0KCQjw9pDpBRCkARIsAOzRzitVGqON-OQX4JzdBnFfzBsfTG99y5P_GV1_JtIi8_2BIMYwS6F--I8aApW5EALw_wcB    Vil den køre ujævn med traktor mønster hvis man køber sådan nogen?eller hvad med dem her       https://www.daek-guru.dk/product/R-401219?ef_id=Cj0KCQjw9pDpBRCkARIsAOzRziuqzPYv5EXZGdF8oRGqpOSgt-URkjF7jEWg_VSiCn9hErf0TyVOIeQaAnwXEALw_wcB:G:s&s_kwcid=AL!766!3!198712069356!!!g!301472032491!&partner=1?Country=GDK&ID=sea_rdg_dk_Froogle_Shopping&gclid=Cj0KCQjw9pDpBRCkARIsAOzRziuqzPYv5EXZGdF8oRGqpOSgt-URkjF7jEWg_VSiCn9hErf0TyVOIeQaAnwXEALw_wcB 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis