Maling af sålbænke

Hej derude. 

Vi har disse mindre kønne sålbænke. Jeg vil gerne male dem hvide. Vores indgangsparti ved begge døre har samme sten, så dem tænker jeg også at male skiffergrå eller sorte. 

Hvordan gøres dette bedst? Jeg søger en fremgangsmåde til, hvordan man får det pæneste resultat. 

Jeg søger IKKE råd om udskiftning til nyt, blot hvordan man maler. 

Vh 



4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det bliver et tilbagevendende arbejde hvert år. Det holder ikke. Sådeles ikke trappetrinene ved døren.


 

Mit svar opfylder næsten ikke dit spørgsmål om, hvordan du skal male dine vedligeholdesfri klinker, så mit svar må til dels blive som Uldals svar. Men hvis du alligevel mangler noget at lave på huset, skal du bare male sålbænke og trin. Du kunne bruge noget epoxy maling med UV filter.


fase
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Nu vil jeg ikke hijacke din tråd, men jeg har de samme sålbænke, jeg har ikke tænkt mig at male dem, men kan man gøre noget for at gøre dem flottere, der sidder lidt malerdryk, også ser de bare lidt triste ud efterhånden, kan man shine dem op med et eller andet, evt polere dem?

Rens dem grundigt af og giv dem stenolie.


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også