Tagpap fra Tyskland

Tagpap er generelt noget billigere i Tyskland.

Eks. denne overpap til 25,-KR/m2
https://www.hornbach.de/shop/Bitumen-Schweissbahn-Elefantenhaut-V60-S4-grau-beschiefert-Rolle-5-m/258593/artikel.html

Underpap endnu billigere
https://www.hornbach.de/shop/Bitumen-Glasvlies-Dachbahn-Qualitekt-V13-grau-beschiefert-Rolle-10-m/258093/artikel.html

Udover det selvfølgeligt er tungt at transportere hjem, tænker jeg på, om Danmark har nogle specielle krav til tagpap, de ikke har i Tyskland  ?  


Kun perfekt er "godt nok"

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Husker tydeligt når min tidligere chef og jeg byggede samtidig i hvert vores hus. Hans kone er fra tyskland, så de var tit hos familien der. Han kom altid meget begejstret hjem og fortalte om priserne i tyskland, som var 1/3 på nogen varer, af hvad det kostede i danmark. Eks. kobberrør til vand / varme fattede han ikke prisen på. Jeg ville ikke være betænkelig med at købe deres varer. Det var godt nok billigt. Vi vil bare snydes her i landet (lille marked, høje lønninger osv. jeg forstår det godt).


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

tjaa hvis kvaliteten er den samme som herhjemme er det da godt nok nogen overpriser vi betaler, hvad med alle andre ting, Jeg tænker hvis man alligevel skal ned og hente lidt sodavand og øl, kan man da spænde traileren på og tage lidt mere med hjem. 

Jeg har i mellemtiden undersøgt brandklasser osv. Og der er ingen forskel. 

Vægt er det samme, men der kan jo være sparet på armering eller andet. 

Uanset så vil jeg købe, og går det helt galt må der jo komme noget andet på.


Kun perfekt er "godt nok"

bestilte du bare fra hjemmesiden eller kørte du ned og hentede?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis