Skade i beton efter rotter

Hej alle sammen 

Jeg står i træls situation efter besøg af nogle rotter som er gået gennem kloaken og har gnavet sig under køkken soklen via kloaken. 


Jeg har desværre nogle problemer med Alka som jeg er forsikret ved via en udvidet husforsikring. 

Jeg kunne se da jeg pillede et køkken skab ud at der er lå en hel del isolering (formentlig fra under betonen) og en del beton stumper under skabet. Og der er et tydeligt hul ned i betonen. Alka vil bare fylde beton i hullet og sige det er det, her stiller jeg mig lidt på bagbenene. For det første mangler der jo en del isolering under betonen, de har ikke haft kamera nede for at se efter evt løbegange fra rotterne og det isolering der er tilbage er jo formentlig skadet af fugt eftersom der jo er hul i kloaken et sted dernede. 

Mit spørgsmål går derfor således, hvad er den rigtige løsning når det skal laves? Er der nogen som har prøvet noget lignende? 

Jeg har vedhæftet lidt billeder 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ville da få det lavet, så der er isolering, og gå helt ned til røret og få det repareret, og få røret kørt igennem med kamera for at tjekke for flere skader.

Jeg ville også få sat en rottespærre i kloakken, for at undgå der kommer flere rotter.

Har haft Alka i rigtig mange år, og været godt tilfreds, men sidste år havde jeg en dårlig oplevelse med dem, synes de er blevet dårligere her de sidste år, og prøver at springe over hvor de kan.

Så jeg har skiftet selskab til Alm brand


Vi prøver igen, i morgen --

Det er også sådan jeg gerne vil have det lavet men Alka er absolut ikke enige 😲 der er kommet rottespære i og der har ikke været nogen aktivitet siden da 👍

Jeg er lidt chokket over alkas behandling, de hverken ringer tilbage og de virker fuldstændig ligeglade og vil bare ordne tingene på nemmeste (billigste) måde 😬

Ja der er desværre som nævnt også mit indtryk, at Alka er blevet dårlige, jeg prøvede at klage det var de fuldstændig ligeglade med, og fastholdt bare deres første afslag.


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis