Hej folkens
Jeg har i forbindelse med at jeg har skiftet stikkontakter haft slukket for strømmen i hele huset i ca. en times tid.
Da jeg tænder for strømmen igen larmer cirkulationspumpen og radiatorene rigtig meget. Det virker som om at der bare er gang i dem. Radiatorne står på 0, så jeg kan ikke forstå at de skal larme så meget.
De er ikke rigtig til at sove for.
Er der andre som har oplevet noget lignende?