Cirkulationspumpe og radiatorer larmer efter lukning for strøm

Hej folkens

Jeg har i forbindelse med at jeg har skiftet stikkontakter haft slukket for strømmen i hele huset i ca. en times tid. 

Da jeg tænder for strømmen igen larmer cirkulationspumpen og radiatorene rigtig meget. Det virker som om at der bare er gang i dem. Radiatorne står på 0, så jeg kan ikke forstå at de skal larme så meget. 

De er ikke rigtig til at sove for.

Er der andre som har oplevet noget lignende? 

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis