Montering yderdør.

Har monteret en ny yderdør,hvortil jeg hår haft hjælp til monteringen,vedkommende der har hjulpet mig med isætningen,har fyldt mellemrum mellem karm og mur med skum,siden har jeg så erfaret,at det var en dårlig ide,da der jo skal fuges bagefter,og at de to ting ikke arbejder så godt sammen.Skal jeg kradse det meste af skummet af ?.Der er steder,hvor afstanden er ca.3 cm.,kan man fuge ad to gange ?


bh
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Med fare for at nogle vil komme efter mig så vil jeg altså sige, at efter min mening så er det helt hysterisk den hets mod skum ved vinduer. I det gamle hus som vi bor i er murværket så dårligt at det at bruge skum har været en fantastisk ting. To gavlvinduer har nu siddet i 15 år og der er ikke antydning af problemer, og de blev ikke engang fuget med fugemasse. To andre vinduer satte jeg i også med skum, der fugede jeg med en fuge af fed kalkpuds. Da jeg tog dem ud ( fordi rammerne var rådne ikke karmene) var træet i karmene ligeså tørt og fint som tænkes kan. Så enten ville jeg kradse ud så der blev plads til alm fugemasse, eller og helst ville jeg fuge med fed kalkpuds.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis