Isolering af kabel

   Hej

Jeg vil isolere etantennekabel mod interferens fra et andet kabel, har tænkt på bly,men det er ikke til at få fat i mere. Hvad kan man ellers bruge.

Mange tak påforhånd  MVH  DT


 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Allan mit indlæg forsvandt og blev til en streg, da jeg ville rette i det????

Hvorfor tror du at der vil være interferens mellem dit antennekabel og ledningen til din plæneklipper? Antennekablet er sikkert dobbelt skærmet med både folie og flettet skærm.

Brug et jernrør, hvis du vil have afskærmning. Du må ikke bruge bly i jorden på grund af forurening med bly. Det blev forbudt for mange år siden.


fase
S. Fabrin skrev den 01-07-2019 13:43:16

Allan mit indlæg forsvandt og blev til en streg, da jeg ville rette i det????

Det virker igen nu, S. Fabrin


Mvh. AllanE

antenne kabel fra harald nyborg er for dårlig kvalitet.

Det kunne du godt have skrevet for to år siden. Jeg bor 100 m. fra lte/4g masten og har brugt kabel fra ovennævnte firma uden problemer.


fase

Jeg kan se, at der er et tomt indlæg fra jetdirect. Der har været et problem med rette-funktionen, siden jeg skrev tidligere i tråden. Det kan have slettet indholdet af indlægget ved en fejl.

Måske kan du skrive igen, Jetdirect?

Beklager besværet!


Mvh. AllanE
S. Fabrin skrev den 01-07-2019 18:59:55

antenne kabel fra harald nyborg er for dårlig kvalitet.

Det kunne du godt have skrevet for to år siden. Jeg bor 100 m. fra lte/4g masten og har brugt kabel fra ovennævnte firma uden problemer.

 Beklager ;-) Det var min oplevelse med  den rulle kabel jeg har haft liggende, det var at kablet var utroligt blødt og skærmen den der meget åben og ikke særlig tæt. men godt og høre du har været heldig med dit kabel. 

AllanE skrev den 01-07-2019 19:47:39

Jeg kan se, at der er et tomt indlæg fra jetdirect. Der har været et problem med rette-funktionen, siden jeg skrev tidligere i tråden. Det kan have slettet indholdet af indlægget ved en fejl.

Måske kan du skrive igen, Jetdirect?

Beklager besværet!

 Det jeg skrev var : At du skal sikre at kablet er 4g/lte sikret det er kabel der er yousee/stofa godkendt samt stik er skærmede og antenner er med fstik .


vedr kabel føring med andre kabler så må du godt føre kablet sammen med andre svagstrøm kabler uden der sker noget, el kabler må godt krydse kablet men ikke ligge paralel her anbefales ca 10 cm hvad jeg har læst mig frem til 


jetdirect, jeg tror vi taler om to forskellige slags kabel. Det jeg købte var med stiv inderleder og dobbelt skærm bestående af en folieskærm og en flettet skærm. 


fase
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis