Carport højde

Hej allesammen


Hvor høj må en carport være? 


Har naboen ret til at klage over højden på carport fordi det ødelægger deres udsyn? 


På forhånd tak

Vh 


Melek
Hej allesammen Hvor høj må en carport være?... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Tusind tak for alle jeres råd. Vi har været i kontakt med kommunen og alt er iorden. Han må bare leve med de 20 cm træbrædder han ser :) 

Og mht kamera tager vi også hånd om nu hvor vi 100 procent sikker på det er ulovligt. 


Ærgerligt vi ikke har en bedre naboskab. 


Melek

Hejsa
Jeg synes i udgangspunktet det er en meget dårlig ide at anmelde din nabo til politiet, da dette på ingen måde giver et bedre naboskab som du lyder til at være interesseret i. Vejen frem er at tale om tingene på en god og åben måde hvor man siger hvad man føler. Hvis man gerne vil bygge en ny garage eller carport som ses fra nabogrunden, så vil jeg altid starte med at fortælle naboen om mine planer samt årsager til placering, højde mm. Hvis man fra starten siger, at det betyder meget at bevare det gode naboskab og ikke genere naboen så føler han sig da meget mere hørt og respekteret end hvis man udelukkende forelægger ham reglerne og at man har tænkt sig at udnytte disse til det maksimale.
Du kan jo evt sige til ham at hans kamera gør dig lidt nervøs, da du ikke har lyst til at blive overvåget når du går nøgen rundt i haven og slår græs :)
Sådan et byggeprojekt er iøvrigt en oplagt mulighed for at dele en øl med naboen imens man ser fundamentet tørre.

Jeg bor selv i et villakvarter og jeg synes mine naboer giver stor værdi i hverdagen og jeg vægter det gode naboskab. Jeg forstår ikke hvorfor så mange vælger at bo i et villakvarter hvis de ikke selv vil gøre noget for et godt naboskab.

Held og lykke med det
Bjørn

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis