Bænksliber ledning klippet a

Hej alle sammen

Har søgt google tyk og tyndt uden rigtig at kunne finde et svar der hva brugbart , mit spørgmål er , jeg har li købt en bænksliber på auktion en kef slibette hvor ledningen er klippet af , der er 4 ledninger ,der står kun 1 2 3 på ledninger og så jord alle andre ledninger er sorte , hvordan ved jeg hvad de skal tilkobles i , i en cee stik eller kan jeg bruge en normal 240v stik ?!.. eller skal det være en han cee stik der bar bliver sat på 1 (L1).  2 på (L2 og 3 på (L3) og så self jord ? Jeg vedhæfter billedet så i kan følge med .?!

Hej alle sammen Har søgt google tyk og tyndt uden... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

lidt teori. Man kan ikke sige  om en elmotorer at de kører "rigtig vej " Først når de har en funktion på en maskine er der noget der hedder rigtig vej. Så dengang du fik sat CEE stik op kunne man ikke vide noget om at du køber en kef slibette. Så det gode råd med at undgå at tænke for meget over det er det rette. 

På med ledninger og der er 50 % chance for at det er den rette omløbsretning for dig. Det er måden vi altid gør. Husk at der IKKE skal ledninger i N klemmen.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis