Jeg har et badeværelse i kælderen der gerne skal blive helt knastørt. Efter der har været brugt lader jeg radiatoren køre og åbner et vindue. Ikke det smarteste, helt sikkert, men det virker. Det spilder dog en masse energi. Jeg er jo kun interesseret i at holde rummet tørt, så radiatoren skal bare skrues ned og vinduet lukke når vi når dertil.
Kan man få en thermostat der reagerer på luftfugtighed? Har også tænkt mig at installere aftræk, hvilket der ikke er nu....