Robotplæneklipper / Antennekabel

Hej 

Jeg er ved at forberede min have til en robotplæneklipper ( Gardena smart sileno life 750 ) og har løst alle problemer ind til nu. Nu er jeg ved at løfte fliser til samme nivo som plænen og så kommer der et kabel til syne ( Fællesantenne).

Nu har jeg læst i vejledning at det kan give  problemer, har også fået det bekræftet af Gardena. Begrænsnings kabel vil lige ca. 30 cm fra antennekabel i en længde af 6 m og krydse dette to gange. Er der andre der har haft problemer af denne art. 

Vil det ikke være muligt at pakke antennekablet ind i bly og dermed afskærme stråling. Håber at der er nogen som har erfaring der ude i det danske land.

MVH  DT


 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg tvivler stærkt på, at dette vil give problemer i forhold til dit afgrænsningskabel, så jeg ville blot lade det komme an på en prøve. 

Det er i øvrigt en dejlig maskine, jeg har selv præcis en magen til!   


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak for svar, er nok blevet overbevist efterhånden at det ikke har nogen betydning.

Håber det bedste

MVH  DT


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis