Græstrimmer bosch

Hej alle

Da min kone ikke kan gå med vores tunge buskrydder til benzin, har vi kikket på en dame model en Bosch akku græstrimmer 18 v  model: universalgrasscut 18 - 260 er der nogen der har erfaringer med den ?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har denne græstrimmer og har haft den i snart tre år. Jeg kan ikke rigtigt sige noget negativt om den, for den gør det den skal, og er nem at komme rundt med. Den vejer ikke ret meget og støjmæssigt er den ikke i nærheden af en trimmer på benzin. Jeg har to batterier til den. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tjalfe30 skrev den 26-06-2019 21:19:07

Tager  den både fint græs og brandnæller med de plastik knive ?

 Brændenælder tager den også, ja. Plastikknivene tager godt fat, men bliver hurtigt slidt, når jeg skærer kanterne langs flisegang og terrasser, og knivene her slår ned i stenene. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jeg havde den gamle model, har lige fået den nye, den gamle med de røde knive virkede fint til græs, det er lidt sværere med det tunge ukrudt. men der er en klar forskel fra en på EL eller benzin, de har bare langt flere kræfter, jeg havde også en benzintrimmer, der kan jeg tage kanten op mod bedet(som har fået lov at vokse sig alt for langt og tykt) med fuld knald den kører lige igennem, med batteri trimmeren tager det nok 5 gange så lang tid, den ahr ikke moment til at holde farten på bladet..

Er i gang med at slide nr. 2 op. Virker fint og vejer ikke meget. Kan kun anbefale den. Kan meget bedre lide knivsystemet i forhold til med snor.


Kurt B. Andersen

Prøv at kigge på den fra Worx, den kører på40 volt. Jeg har en og vil ikke bytte med de svage maskiner der. Den kører med snor og rydder selv småkviste.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis