Dåser med R134a kølemiddel?

Hvor købes disse dåser henne til selvopfyldning?

Hvor købes disse dåser henne til selvopfyldning?... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Aner det ikke, de er hvad der skrives der tabes i gennemsnit på nye biler. Det er bare spec som jeg husker det fra VW forum sider. Gætter på det fiser ud ved pumpen.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
PeterR skrev den 21-06-2019 19:49:51

Puggie, har du et link til tysk sted der har r134a. Det er nu ikke noget problem at få det på, man kan købe værktøjet på ebay - amazon, og der er masser af youtube videoer der viser hvordan. Mest lavet af amerikanere. Der ovre er det almindelig at gøre det selv. Var på ferie der ovre sidste sommer. Var inde i en "thansen" kæde der over. $10 for en refill R134a og ca. 150 for værktøjet. Dette med sportstof. Nok mest til os med biler der taber 10% om året uden der nødvendigvis er en defekt. 

Det viste sig at være en forhandler uden for EU på tyske eBay. Jeg er ikke lige gået videre med det, men jeg regner med at bestille et par dåser. Skal lige sætte mig ind i toldreglerne, men vi jo nede i et prisleje hvor der formentligt ikke er problemer, dvs. 70-80 DKK /dåse. Jeg har før købt beholdere under tryk uden for EU, fx deodoranter og gas, så det burde vel ikke være anderledes med R134??

Ved det ikke, prøv det og del ud af dine erfaringer. Tysk ebay, den er vist international. Det er søgningen under avanceret, der bestemmer hvor i verden du er og hvorfra der først vises varer. I Italien sælger de 11 kg. R134a flasker. 2800 kr. sidst jeg så.

Vi havde faktisk en dansk udgave af ebay på et tidspunkt, og tro det, den var bedre end de andre, lige på et par punkter. Det var ikke bare oversat. Man kunne vælge land til søgning med flag på forsiden osv. Men den blev pillet ned ret hurtigt.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis