Postnummer for søren da, udfyld nu de profiler.

Æv hvor er det tit at folk her inde spørger om, hvor køber jeg, hvor lejer jeg, hvor kan jeg hente bla, bla, bla. Man sidder med en bred baggrundsviden kva alder og mange års byggeri, men man skal først spørge "hvor er du i landet". Pisse irriterende. Jeg er holdt op med at svare dem der spørger, med mindre det er et link til noget net butik. 

Bare en venlig opfordring.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der har for et stykke tid siden været skriverier om at udelade sit postnummer i profilen. Folk har forskellige grunde til udeladelsen. De kan så ikke få svar på, hvor man køber grus eller andet billigst, men det er så deres valg. Det lever jeg snilt med.


fase

Jeg slettede mit postnummer, da der var en herinde, der fik stjålen sin fine hjemmebyggede cnc maskine, og mente det kunne være en sammenhæng.

Så da det var samme postnummer som mit, valgte jeg at slette, da jeg også somme tider ligger billeder op af forskelligt.

Men naturligvis ikke hermed sagt at der er uærlige folk her på LDS, men det er jo en åben side for alle.



Vi prøver igen, i morgen --

Jeg slettede osse mit postnr både herinde og i et par andre forums, af samme grund som Jens. 

Faktisk havde jeg umiddelbart før jeg slettede mit postnr besøg af en "spotter" (kunne jeg se på nogle optagelser på mit ene vildtkamera) ugen efter blev der forsøgt stjålet træpiller og pillefyr hos en genbo i byen. (jeg har selv pillefyr og træpillelager) Mine optagelser førte med til at et par østeuropæer blev anholdt og forskellige tyvekoster blev fundet 

Det der med at få stjålet sin fyr og brændsel, har jeg så ingen problemer med, af den simple grund, at fyret står ovre på den anden side af fjorden og hedder Asnæsværket. Selvsamme leverer også strøm til en rimelig pris. Dertil kommer så diverse skatter og afgifter til den bundløse på Christiansborg.  


fase

Mener nu det er rimeligt usandsynligt at østeuropæiske tyve bander skulle sidde og læse samtlige tråde igennem (på dansk) for at finde egnede røveri ofre   

Personligt har jeg ikke noget problem med om flok skriver eller ikke skriver det, men selvfølgelig er det et problem hvis en Bornholmer spørger om grus og så får tlf nummer på en grusgrav i Skagen, men det handler vel mere om at formulere sit spørgsmål korrekt....

Vi ser også tit spørgsmål der er så dårligt formuleret at man ikke har en kinamands chance for at regne ud hvad der menes.
Feks i dag er der en der spørger hvad lim der kan bruges til at lime plast til metal ?
Er det en flyvinge der er faldet af, eller er det en lille plastdims der bare sidder til pynt, eller er det en 200 kilo jernplade der skal limes fast til rund plast fodboldt ?  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis