Hej alle,
Jeg er lige blevet boligejer til et hus med fjernvarme - mit problem er at min kælder er varm, selvom alle radiatorer og guldvarme er lukket. Der er stadig rør der er meget varme ved indgangen til mit fjernvarme. Jeg har læst mig frem til at man kan lukke for en sommerventil, men er ikke sikker på hvilken en det er, samt om der er en varmepumpe tæt ved, se billedet