Sikring bliver ved med at springe

Hej, håber i kan hjælpe mig

Efter at min induktionskogeplade er forbundet som det kan ses på nedenstående billede, bliver sikringen til opvaskemaskinen ved med at springe så snart jeg slå strømmen til igen. 


Sikringen til opvaskemaskinen og sikringerne til kogepladen sidder i samme sikringsgruppe, men kogepladen fungerer fint og uden problemer.


Er det nogen der kan hjælpe med hvad der kan være galt her?


Hej, håber i kan hjælpe mig Efter at min... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Imaster, jeg burde have været opmærksom på nedenstående tekst:

Efter at min induktionskogeplade er forbundet som det kan ses på nedenstående billede, bliver sikringen til opvaskemaskinen ved med at springe så snart jeg slå strømmen til igen. 

Jeg gik dog ud fra, at der var forbundet korrekt i kogpladen. Det er normalt vist, hvordan forbindelserne skal være ved de forskellige muligheder.


fase

Det er fint at du sender billeder af de forskellige tilslutningsmuligheder, men intet billede af, hvordan det er lavet i klemkassen. Jeg vil tro at den grå, som du har forbundet til en fase, skal forbindes til den blå, så den kommer til at være nul i stedet for en fase. Så passer det med at sikringen sprænger, når du kobler til. Du vil også kunne se på diagrammerne, at blå og grå altid er tilsluttet nul. Så du skal nok bare flytte grå over i klemmen sammen med den blå, så begge er tilsluttet nul.


fase

Det er som jeg antog. 

Både blå og grå skal monteres til nul.

Din kogeplade kan kun tilsluttes 2 faser.

Den grå skal monteres sammen med de 2 blå ledninger.

Tak for hjælpen, så virker det 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis