Opdateret forum

Følg tråden
AllanE
AllanE
Postnr: 2640
AllanE AllanE Trådstarter

Nej, det er ikke meningen, at man skal ryge til første indlæg, hvis tråden er ulæst. Jeg kigger på det.

Frank Chr.: Den orange farve er for at vise, at der er meget aktivitet i en tråd (mange svar).

Natur: Det løser ikke så meget, at lave en blacklist baseret på nøgleord. Men vi kan stoppe dem ved at blokere deres IP og andre metoder. De nye tiltag virker efter hensigten, men svindleren i går/forgårs gjorde det lidt anderledes end normalt. Mht. visningen på forsiden, så er det på listen, at det skal fjernes hurtigere ved sletning af en tråd.

Mvh. AllanE
djaydjay
djaydjay
Postnr: 7200
djaydjay djaydjay

Har stadig problemet med læste/ulæste indlæg i "Aktive emner"      

Frank Chr.
Frank Chr.
Frank Chr. Frank Chr.

"Frank Chr.: Den orange farve er for at vise, at der er meget aktivitet i en tråd (mange svar)."

Nå ok, så er jeg mere rolig, indrømmet jeg havde vist nok fået den tanke om det måske var fordi tråden var under observation - at admin. kikkede med med kritiske øjne.    

Natur
Natur
Postnr: 0000
Natur Natur

Jeg vil nu stadig foreslå en "blacklist" baseret på nøgleord - det er jo et vandfald af spam, der er kommer det sidste døgn   -

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns

Kan ikke lægge video op fra Youtube, ved at bruge "indsæt video" det mener jeg har været en mulighed før.

Har prøvet i Explore, Edge, samt Crome

Hellere eje, end at leje.
christiannielsen
christiannielsen
Postnr: 8700
christiannielsen christiannielsen

Heller ikke jeg. Det ser ud til at vil fungere helt frem til at man klikker "Send" men derefter vises videoen ikke ikke indlægget. Jeg bruger chrome på mac.

PinkHenrik
PinkHenrik
Postnr: 6300
PinkHenrik PinkHenrik

Jeg har også lige prøvet det, og det virker heller ikke for mig.
Jeg bruger Firefox

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
AllanE
AllanE
Postnr: 2640
AllanE AllanE Trådstarter

Ok, jeg har YouTube på listen også.

christiannielsen: Jeg har lavet nogle optimeringer i databasen, som ser ud til at have virket. Der skal dog gå lidt tid, mens der opsamles performance-data, før jeg kan optimere yderligere. Går det hurtigere hos dig allerede nu?

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.