Mojn.
Jeg vil gerne have gulvvarme i en del af køkkenalrummet og påtænker at placere en shunt på førstesalen da jeg ikke har alle gulvene brækket op.
Jeg vil så føre gulvvarmeslangerne rundt på loftet og ned i væggen (isoleret og ubrudt) og så rundt i gulvet.
Er der noget forkert i det, og er der noget jeg skal være opmærksom på?