Bør jeg være bekymret for lyn ?

Der var bare i sidste ude der slog lyste helt blogstavelig  ned lig for an mig. 

Måske to meter fra min altan.  Og der gav en brag som en jordskælvl

Der skal måske lige sige at jeg bor øvrerset oppe i en boligligblok.

Skal jeg være særlignærvøs, elller passer det med at man helst skal sisdde n i en bil så... for det tor alle mune bærn og je har sle t ikke så mange mbiler....

Ej heltsiøs nervøst skal man være i roden vejr?. Jeg har bare lært at hvis man er "ude på vandet" sp ikke i et skib med en mast på....


MEn hvad kan ellers sket ved lyndnedslag?

Usktskyldt men det er lidt som min datter ppå 14 åriges natur-ogtieknik der har noger om lyn og orkaner og alt sådan nogfet'


Dog lige Det der med stømmen der en DADDYting. Har vi ikke strøm, er den eneste mulighed så en genreation fra Hewjmog fix... M;M(((

Udksyld hvis det nød lide piger.


Mig på Helena på 8 år var med til at skrive det sammen med afar og jeg er lidt bange for det todener dnu




 



1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

I bør ikke være bekymrede for lyn. Det farligste er at opholde sig udendørs og være "det højeste punkt", eller stå i nærheden af f.eks. et højt træ. Ved ophold indendørs sker der normalt aldrig noget, ud over at fejlstrømsrelæet kan finde på at slå fra. Det er dog en lille ting at tilkoble det igen.



Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis