Bør jeg lukke alle ind? Ved godt jeg har spurgt om noget lign før...!

Som jeg har forstået det kan en udlejer få adgang med 6 ugers varsel. Han var så ikke HELT til tilfreds, så så han kommer igen i morgen, og det sidste er fikset. (skulle rydde altanen, og den er ryddet nu.)

Men vil gudhjælpe mig også varmeværket ind og skifte varmemåler, og badeværelsesfolkene mener de mangler nogle detaljer, så de vil have nøglerne udlevet igen og havde adgang i 1 uge?

Meget svært snart at have bare lidt privatliv, især når man bor i en etværelses lejlighed, når folk kommer og går hele tiden. 

1. gang var varslet 6 uger ja. Og jeg har sådan set selv sagt ok til at han må godt tjekke imorgen, men hvad med sådan noget som VVSere, og Varmefirmaer? Skal de ikke også varsle 6 uger - altså seføli forudsat at der ikke er noget akut galt som sprængt vandrør eller brand, hvilket der ikke er ?

Føler mig bare overrendt efter hånden. Hvis det så bare var min pige der kom på besøg, men det er en anden historie ;)

Nok især af badeværelsesfolkene som vil have nøglen. Så jeg kan sagtens være midt i et bad når de bare går ind. Eller ligge og have sex med min kæreste. 

De to andre har trods alt angivet nogenlunde en bestemt tid...?

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du knalder bare videre, og lader dem ordne badeværelset. 

Simon Spies kunne da knalde offentlig på en restaurant selv om der var nogen der sprøjtede ham i røven med en siphon.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jo men jeg er bare ikke sikker på at at min kæreste synes det er fedt, hvis hvis hvis lige er i gang med at knalde i badeværelset, og så midt i det hele låse badeværeæses-fyrerne sig ind midt det hele?

Et var den sjove del.....

Det VIRKELIGE spørgsmål er om en ekstern elverandør OGSÅ sskal give 6 ugers varsel. ligeom den men lige har lejet stedet af.?

JEg har bare træt af at der lå hånværkere o 3 mdr som gjorde der til det værste stjøjlvede i mit liv ,men dog nødvendigt nok. 

De skulle jo lave bade værelse så må man jo forvente støv og støj. ---- 

 JA jeg bliv vel nødt til at lade dem alle ind. VVSerne, og varmefimaet og dne loka vamrkemmedster også. 

Min spørgsåmål er mest: Det står i i lejeloven at man skal varselr 6 uger hvis man vil ind. Men fælder det så ikke undertræprænører, som fx en VVS eller EL-mand?

HAr bare dermen urfrifilligt fået folk en i imin lejlighed nok, jeg får faktisk panikangt. af at de bare gik ind og ud de der badeværelsesnogen. Men nu troede jeg lige det var over, og nu er det så ikke kun dem men også vcideværten OG varvirmaet.... 

Får sgu stessangsst. Skal måske lige siges jeg har termainalkræft så jeg har ikke for mange kræfter i forvejen ud over til at ligge i sengen. SÅ alle den slags forstyrrelser er ekstremt bellandestede

Nu må vi bare se om jeg er vågen kl 14 i morgen. Der skulle mine varmemester som det første komme. Så tp tage senere varmere firmaet. Og så ugen efter vil badeværelses-virmaet have min nøgle hele ugen, hvilket nok er det værste. så kan de enddea gå ind mens jeg ligger og sover.

Ved iikke lige hvordan i har det men det, men det fleste vil vel ikke have nogen inde i deren hjem mens de sover.

Min kræft gør bare at jeg ikke står op kl 7 lige om håndværkere... så det er som at havew nbøhmand i værelset




Hvis du er hjemme når håndværkerne kommer, er der da ingen grund til at udlevere en nøgle. Så må håndværkerne fortælle dig hvornår de forventer at ankomme. Sker der ændringer må de ringe.


Søren O

NAre glem det, de er allerede ryket ione med nyer køkken stort set GG

Såadan ytotalt nybnt


Hanskulle egenligt bare tjekker om jeg havede ryddenok op, og så vsinder de til ved at sætte et syt kørkken op.... GG

Er sgu lidt svært at brokke sig så gg


Annonce

så dog nok ikke have en date med hjem lige i deg, Eller jo de kan jeg vel godr... ... ,r mi bnygge rod IGEN!



Fjernet af moderator
(Årsag: Grimt sprog )
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hverken udlejer eller håndværker har krav på at få udlev. nøgle til din lejlighed. Vil de havde adgang til din lejlighed skal tidspunktet aftales på forhånd. 

Ps. Ethvert arbejde, der iværksættes af udlejeren, skal udføres uden afbrydelse og med den størst mulige hensyntagen til lejeren, jf. lejelovens § 56. Forsømmer udlejer denne pligt kan lejer kræver erstatning og/eller forholdsmæssigt afslag i lejen.

Nej nu stopper det her sku. Hank nu op i dig selv og få styr på dit liv... 


Mvh. Christian M
 

Christian M - helt enig, tror det er en Troll

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis