Bør jeg lukke alle ind? Ved godt jeg har spurgt om noget lign før...!

Som jeg har forstået det kan en udlejer få adgang med 6 ugers varsel. Han var så ikke HELT til tilfreds, så så han kommer igen i morgen, og det sidste er fikset. (skulle rydde altanen, og den er ryddet nu.)

Men vil gudhjælpe mig også varmeværket ind og skifte varmemåler, og badeværelsesfolkene mener de mangler nogle detaljer, så de vil have nøglerne udlevet igen og havde adgang i 1 uge?

Meget svært snart at have bare lidt privatliv, især når man bor i en etværelses lejlighed, når folk kommer og går hele tiden. 

1. gang var varslet 6 uger ja. Og jeg har sådan set selv sagt ok til at han må godt tjekke imorgen, men hvad med sådan noget som VVSere, og Varmefirmaer? Skal de ikke også varsle 6 uger - altså seføli forudsat at der ikke er noget akut galt som sprængt vandrør eller brand, hvilket der ikke er ?

Føler mig bare overrendt efter hånden. Hvis det så bare var min pige der kom på besøg, men det er en anden historie ;)

Nok især af badeværelsesfolkene som vil have nøglen. Så jeg kan sagtens være midt i et bad når de bare går ind. Eller ligge og have sex med min kæreste. 

De to andre har trods alt angivet nogenlunde en bestemt tid...?

Som jeg har forstået det kan en udlejer få adgang... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

han er bare en provokatør........... ignorer ham 

fuerzzz1: Jeg har fået rigtig mange "klager" over flere af dine indlæg efterhånden. Jeg ved ikke hvad årsagen er til at emnet skal bringes op igen og igen (adgang til din lejlighed). Men det er efterhånden blevet diskuteret nok gange og det må derfor være nok nu - og egentlig hører emnet slet ikke hjemme på LDS.

Du er meget velkommen her på LDS, men jeg må bede dig om, ikke at skrive flere indlæg om dette emne.


Mvh. AllanE

Herre gud, hvor er rummeligheden henne. Han taler da i det mindste ordentligt uden at nedværdige nogen. Lad være at kommentere hans indlæg, så mister han nok interessen, frem for at hidse jer op, bag skærmen...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis