Kommentarer til projekt: Shelter

Her samles kommentarer til projektet: Shelter

Kommentarer vises både her og på projektet.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det ser godt ud :-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Fladt tag til et shelter.. det er vist ikke set før... Et funkisshelter :-)


MVH Njord

Nej, det ser ikke ud til, at der er meget fald på taget - men det er der ej heller på vores.. vil lagde nogle af de billige Onduline-asfaltplader - så kan det skiftes..  (shelteret var dimensioneret til levende tag - men det orker vi ikke..)

Vi har så et par "vindafvisere" i siderne på fronten - og det gør en verden til forskel, når det blæser..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ser rigtig godt ud. Har altid godt kunne tænke mig sådan et, men ender det ikke bare med at blive hjemsted for en milliard edderkopper sådan noget? Vasker man den ud hver gang eller hvordan gør man med sådan et shelter?


 

Jeg synes faktisk ikke der er mange edderkopper m.m. i vores shelter, og vi støvsuger det max. 2 gange pr. år..  du kan bruge luftmadrasser / liggeunderlag m.m til at ligge på - der er luft omkring/underneden, så vi har ikke oplevet, at der genereres skidt/fugt el. lign nogen steder.. men du er jo ude i naturen, skal du huske på.. det er jo charmen   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Natur skrev den 19-06-2019 17:08:08

Jeg synes faktisk ikke der er mange edderkopper m.m. i vores shelter, og vi støvsuger det max. 2 gange pr. år..  du kan bruge luftmadrasser / liggeunderlag m.m til at ligge på - der er luft omkring/underneden, så vi har ikke oplevet, at der genereres skidt/fugt el. lign nogen steder.. men du er jo ude i naturen, skal du huske på.. det er jo charmen   

Det ved jeg godt, men naturen og specielt edderkopperne har et problem med mig   Men hvis ikke der bor en million derinde og det er til at holde rent, kunne jeg godt finde på at lave et på et tidspunkt.


 

men naturen og specielt edderkopperne har et problem med mig  

Hvis man har et problem med natur så ville jeg nok bruge krudtet på noget andet end shelter.  


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det blev da ellers vildt fint, godt arbejde! :-) 

Because growing plants never goes out of style
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis