Det blev en worx (Landroid M500 WR141E) - robotplæneklipper

Har har idag købt min første robotplæneklipper.

Nogen som har en tilsvarende? Jeg har opdateret firmware, kan tilgå den via app (så jeg kan starte stoppe via mobil og meget andet, meget smart), MEN jeg synes ikke jeg kan indstille uret på Worx'en og der er jo et stort problem. Ifølge manual skal man (fra manual):

"For at angive år, dato og tid er obligatoriske indstillings elementer. Hvis du ikke angiver disse elementer, vil det påvirke tidsplanen i den følgende indstilling. Disse elementer skal indstilles i den rækkefølge: år, dato og tid. For årsangivelse, hold trykke på START 3 sekunder, indtil den ikon (UR) og en række blinker på displayet, for eksempel, 2018. Brug (START) eller (HOME) vælg året, du ønsker. Tryk (OK) derefter på bekræft til at slutte årets indstilling"


problemet er at årstallet kommer ikke frem, der sker intet i displayet. Jeg kan hellere ikke stille uret via mobil app. Nogen som kan hjælpe? jeg har søgt på nettet hele dagen uden at finde en løsning.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,

Jeg har den samme robotplæneklipper, og jeg har ikke haft det samme problem. Jeg er spændt på, om du har fået det ændret sidenhen? Og i så fald, vil du fortælle mig hvordan, så jeg kan få det tilføjet til mit indlæg om worx landroid m500?

Vh. Patrick

Tusinde tak for at I deler ud af al jeres viden - det betyder virkelig. Jeg deler mine have- og husprojekter på www.lonnebo.dk og YouTube hvis du skulle være interesseret i at følge med.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis