Idéer til træningsredskaber i haven

Hej Forum

Min kone har fundet en ny glæde i motion og har bl.a. fået en personlig træner som har anbefalet hende at træne hjemme frem for at bruge penge på et træningscenter.
Det har bl.a. medført at der nu ligger 6 dæk i vores have hun hopper rundt mellem samt en stor klods hun stepper op og ned af.

Jeg er super-glad for hendes nyfundne interesse for motion, men må indrømme at jeg ikke syntes at gamle dæk mm. pynter i min have.
Er der nogle af jer kloge hoveder der har idéer eller tips til hvordan man tilpasser motions-elementer i haven på en ’neutral’ måde så mine behov for en fredfyldt have kan kombineres med hendes behov for en sundere livsstil?  

/Flemming

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Svært at råde dig, men en "rippe" på en væg giver rigtigt mange muligheder for motion.
Ellers er der jo natursten i alle størrelser hun kan bakse rundt med   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Jeg synes at squat, dødløft, bænkpres, og bent over rows. Er de absolut vigtigste øvelser. Man kunne , når det er til samme person , lave et stativ af nogle nedgravede kraftide stolper, i 3 niveauer. sådan at man ved bænkpress bare smider et liggeunderlag og kryber under stangen. samme højde kan bruges til dødløft, så en højde til row og en til squat. Man kan jo tænke sig alle mulige former for vægte når det ikke er til et center med linoliums gulv.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

To baner er sjovt.

Google efter " ANDERS KLATRESIDE". 

Jeg har lavet det meget med både børn og voksne.




To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis