Tilslutning af ny vaskemaskine

Jeg skal have tilsluttet mine nye vaskemaskine. Pladsen bag maskinen er lidt trang, men jeg er i tvivl om jeg kan lade afløbsslangen gå direkte ned i afløbet eller jeg skal hen og sætte en forgrening på ud for toppen af maskinen. 

Jeg skal have tilsluttet mine nye vaskemaskine.... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det er også OK, som du har vist på det sidste billede. Bare du har bøjningen de 60 cm. oppe, men lad røret ende over bunden af skabet, så du kan holde øje med det.


fase

Du opdager ikke noget problem nu. Det kommer først når din pumpe ikke kan nå at pumpe vandet ud inden for den fastlagte tid. Det kommer når den er slidt eller lidt stoppet. Så kommer der ikke luft op i din slange, og den vil trække vandet ud som en hævert. Næste punkt i maskinens program er så at tage vand ind til skylning og det trækkes også ud. 

Det er er sjældent det går så galt.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Nu er jeg ikke  expert i vaskemaskiner,  men går pt på en ret stor plads ( renovering af over 1000 lejemål) der skal afløbet til vaskemaskine være 25 cm over færdig gulv.

Det skal nok være rigtigt  med ca 25 cm , men  vil man være sikker så er 35 cm nok det rigtige , det svarer til toppen af vandspejlet i vaskemaskinens kar.......


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Førhen var det 60 cm. Men er heldigvis ikke  mig der har lavet tegningerne.


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis