Dryp fra samling - er det mig eller flexrøret?

Der var først en dråbe over tilslutningen på slangen. Så strammede jeg den, og så løb det hurtigere og både over og under. 

Pakningen sidder mærkeligt her, og da jeg skruede det fra hinanden, faldt der en mindre pakning ud - det ser ud som om den skal sidde i midten. Kan jwg have overstrammet eller gjort andet - eller er det fleksrøret den er gal med? 

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

jeg har lige kigger på en ligende ½" panser slange der ligger i skuffen og den har en flad pakning

Det er 100 % den forkerte pakning der sidder i. Der skal en flad ½ tomme pakning til.


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"

Nu har jeg i hvert fald byttet den 😊

Ser ud til den har været overspændt,  den model ER med gummi pakninger. 

LL1 - det vidste jeg ikke at man kan 😮 Jeg plejer altid at ende med drypperi, fordi jeg ikke spænder nok 😜

Tak - så lærte jeg også noget i dag 😊

Gummi pakninger er lette at ødelægge, men du kan bruge de orange fiberpaknlnger, de er mere hårdføre. Hvis din ballofix er af typen,  hvor man kan bruge kompressions fittings  har den en forholdsvis skarp kant, der let kan ødelægge pakningen.

Tusind tak for hjælpen :-) Det lykkedes mig simpelt hen til sidst både at få samlet vandhane, vask, afløb og en ny skuffe, så vi nu har en helt ny "vaskeafdeling" i køkkenet :-)

Så mange tak til alle jer, der har svaret både her og på andre spørgsmål undervejs <3 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis