Toiletløsning til lille toiletrum i lejlighed

Jeg søger forslag til toilet løsning på mit super lille toiletrum:


Det nuværende toilet har cisterne på væggen og skal skiftes ud.

Det store problem bliver at få toiletet til ikke at komme for tæt på døren - man kan lige se fodtrinnet nederst på billedet.

Vi er ved at få lagt nyt vand ind som man kan se til venstre. Der vil også blive sat måler på.

Kan man tilslutte sådan en fætter her? https://www.lavprisvvs.dk/VVS-Toiletter-Tilbehoer-Toiletter-Ifoe--Ifoe-Spira-toilet-med-aaben-S-laas-1000034252.html?gclid=CjwKCAjw0N3nBRBvEiwAHMwvNsLlk_9Npds1YuXyOXBl4W7LK2Pjy5xTQiz9Qb93Ilg2hJXwN3pUfBoC5AYQAvD_BwE

Er der gode løsninger med cisterne på væggen så jeg kan få toiletet så langt ind mod faldstammen som muligt?

Jeg søger forslag til toilet løsning på mit super... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan ikke lave hul i toilet til afløb, det skal ud hvor der er støbt en muffe. Den du viser her sidst kan ikke bruges. Den har en lang tud bagud, og udløb 18 cm over gulv. Din nuværende ( og faldstamme indløb) 23 cm. så hømmerne skal have en elevator for at komme de 5 cm opad.

Jeg tænker mere på en indbygnings toilet til et hjørne. Ofte har de  80 mm afløb og den medfølgende vinkelbøjning drejes ud til siden. Den øger diameter til 110 mm som din tilgang til faldstamme er, Så kan en 90 graders bøjning eller 2 stk 45 grader lede om til fald stammen. Når du bruger indbygnings model så bestemmer du selv højden, og der er ingen tud bagud,


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis