Hvordan får jeg plads til alle de her rør i skabet? 😁

Ny vask, nyt armatur og skuffe til affaldssortering 😍 Men.... hvor skal jeg putte alle rørene hen? 😁 Alle input modtafes med kyshånd. 

Tilslutningen til opvasker sidder ad h til - kan jeg dreje den en kvart omgang og dermed løsne den lidt? 

Og så er der afløbet, hvor der er max 5 cm højdeforskel imellem den i væggen og den i væggen, og den må ikke knække. Jeg har slangen at gøre godt med, men er absolut åben for andre forslag. 

PS. Intet er fastmonteret endnu, jeg tænkte det ville være smart at lægge puslespillet først 😁

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

mht vand til opvaskeren ville jeg skrue det efter hanen der slukker for opvaskeren af og erstatte med en vinkel som du kan dreje som du har lyst. alternativt kan du sætte det over på der hvor vandet til vandhanen er med et t-stykke.


mht afløbet er mit bedste bud at sidde og kigge på alle mulige dele til afløb og se om der ikke er noget smart der lige passer. man skal næsten have det i hånden for at ordne det

forresten du må gerne save i de plast rør der til afløbet så de passer i længden hvis det var det

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis