Tvangsblander rengøring

Halløj. Jeg står overfor at skulle støbe en del. Jeg har investeret i en brugt tvangsblander som en rigtig fin indvendig. Det skulle den gerne blive ved med at være. 

Jeg har hørt man kan smøre overfladen og armene på tvangsblanderen med noget olie, for at den er nemmere at rengøre efter blanding. Nogen der ved hvorfor noget olie og om det sprayes på? 

Jeg rengører den selvfølgelig hver gang efter brug, men hvor lang tid kan jeg tillade mig at der går inden rengøring. Jeg blander måske en gang hver halve time over en hel dag. Er den så til at gøre ren efterfølgende? 

Hvad er den bedste måde at rengøre på? Højtryksrenser? 

Andre tips til rengøring og vedligehold er velkomne. 

På forhånd tak

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg spuler min med vandslangen og en spuledyse efter en dags arbejde. En spuling tager ikke alt ved og på armene, så skal man have en form for berøring med børst eller klud for at få det hele af.

Så når jeg synes der sidder for meget, så banker jeg det (hærdede) af med en lille hammer. 

Gummilæberne på armene kan du tjekke også at de kommer ud i kanterne.

Husk at stille blanderen vandret og tjek oliestand. Jeg plejer at klodse min op, så den står vandret og stabilt og så jeg kan komme ind under med trillebøren.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Køb en højtryksrenser - det er langt den hurtigste og mest effektive metode til rengøring. Der hvor materialer har tendens til at sætte sig kan du lige rengøre midt på dagen.


Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis