Rødbrunt støv/pulver i køleskab

Hej.

Jeg har en 4 år gammelt grundig køleskab med dobbelt bagvæg. Der er begyndt at komme en fint lag rødbrunt støv/pulver ud af ventilations kanalerne i bunden af skabet. Er der nogen der ved hvad grunden er til dette, og kan man gøre noget ved det?

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

ring til grundig .Det er et kendt problem og du kan ikke selv gøre noget ved det

Fandt du ud af noget? Står nemlig med samme problem med vores Grundig køeskab der er 3 år ...
Jeg kontaktede Grundig på mail. De skrev at det højst sandsynlig var rust fra fordamperen, og det måtte ikke forefindes. Jeg skulle derfor kontakte sælger( Power i dette tilfælde) der ville stå for en ombytning.
Power var virkelige hjælpsomme, selvom de ikke helt forstod Grundig´s mail. Men det blev i sidste ende byttet uden beregning, det tager dog meget lang tid, så vi måtte låne et køleskab i ca 14 dage.
Nej det tror jeg ikke, det er blot rust. Men det var den tid de skulle bruge på at vertificere at det nu også var rust. Så reklamationen kunne ikke gå i gang før det var afleveret..    
Samme problem i et godt 3 år gammelt køleskab fra Grundig. Kontaktede Sæby El, hvor skabet var købt, og henviste til ovenstående. Inden dagen var omme, havde de bestilt et nyt køle til mig. Super
Samme skete for vores Blomberg køleskab og her var det Skousen det skulle ombyttes ved. Så ja et kendt problem.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis