Hej
Jeg overvejer at bygge mig en pizzaovn af ler og ildfaste sten.
Er der nogen af jer der har erfaringer med det?
Kan de holde til det danske vejr med masser af regn og frost om vinteren?
Jeg har læst nogle steder, at der helst skal tag over dem. Kan man evt. male dem eller glasere dem i stedet, så de kan holde til vand?