Velkommen på siden.
Det er svært at svare på dit spørgsmål med de få oplysninger du har givet. Det varme vand ude fra gaden er fremløbet fra fjernvarmeselskabet, og det er ikke det der skal komme ud af din vandhane.
Fjernvarmevandet bruges til at opvarme dit brugsvand enten i en varmtvandsbeholder eller i en varmeveksler. Et par billeder af dit anlæg vil forklate meget.
Hvor varmt er vandet der kommer ude fra gaden? Hvis dunikke har termometre på anlægget vil du sikkert kunne aflæse talline i din varmemåler.