Agria 2400 fræser

Hej jeg har lige købt en gammel fræser, som kører fint men når den skal begynde at fræse går den i stå. Ham jeg købe den af snakkede om at han havde skiftet karburator til den billigste fra t-hansen.

Der var olie i luftfiltret.

Er ikke så stærk i motore, nogen der har en ide om hvorfor?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det ku godt ligne et oliebadsluftfilter så skal der være olie i. At den ikke kan trække kan være fordi den er slidt i stempel og cylinder eller at den ikke får benzin nok eller at den er stoppet i luftfiltret. Ryger den når den køre? Jeg havde engang en plæneklipper jeg havde fået. Den kørte og startede fint indtil den blev varm så ku den ikke trække en disse. Den var slidt op.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Er der ikke en streg i oliebeholderen på luftfiltret som viser oliestanden? hvis der er for meget olie i vil det ryge. Men ellers er man nødt til at lave en kompressionstest for at komme videre. Der kan være så mange årsager til at en motor ikke vil trække. Men den er givet slidt op. Det er jo en gammel svend.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Hvilken benzin/olie-blanding bruger Du egentlig? Hvor i landet befinder Du Dig? Jeg følger med, da jeg selv er ved at skulle have en 2400 til at køre. Jeg har lige købt en fingerklipper til den.


Fjaus skrev den 02-06-2019 13:41:41

Hej jeg har lige købt en gammel fræser, som kører fint men når den skal begynde at fræse går den i stå. Ham jeg købe den af snakkede om at han havde skiftet karburator til den billigste fra t-hansen.

Der var olie i luftfiltret.

Er ikke så stærk i motore, nogen der har en ide om hvorfor?

 Der er nok sat en for lille karburator på for at spare på benzinen, er før set

en karburator fra thansen... lyder som han har fundet den første og bedse og smækket på, den dør nok pga. for lidt luft og/eller benzin.
Kan den trække bedre ved du slår choker lidt til?

www.Duckduckgo.com sikker søgemaskine
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis