Nyt skur rækkefølge?

Hejsa jeg er i fuld gang med at bygge et skur og er netop blevet færdig med at sætte loft, isolering og tagkrydsfiner op. 

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal sætte aluprofiler op lægge tagpap nu, eller om jeg i stedet skal sætte vindspærre på væggene og klemlister op først? Der skal klinkbeklædning op på dette. Men jeg tænker at det er nemmere at montere aluprofiler og tagpap efter jeg har sat klemlister og beklædning op? Hvad er normal rækkefølge for dette, jeg ville jo gerne lukke taget af hurtigst muligt så jeg ikke skal dække af med pressening hele tiden? 😊

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Her er et billede af skuret

På vores nye garage brændte jeg først underpap på (det holder taget fint tæt i en kort periode). Herefter færdiggjorde jeg facader og udhæng, og til sidst monterede jeg tagrender, sømmede aluprofiler fast og brændte toppap på. Til sidst fuges langs aluprofilerne. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis