Hvad gør man?

Følg tråden
Karimari
Karimari
Karimari Karimari

Nogen der ved, hvordan man kan reparere kanten på et trætrappetrin? Det er slået noget af. 

Hideout
Hideout
Postnr: 2750
Hideout Hideout

Skære/fræse af trinnet til du har en lige flade og så skærfe et stykke træ ind (en 'lus')

Er det på kanten bliver du måske nødt til at skrue din 'lus' fast for at det bliver stabilt nok...

Karimari
Karimari
Karimari Karimari Trådstarter

Tak for svar. Jeg viser dig lige, hvordan det ser ud. På det første billede kan man se hele skaden. På det andet billede kan du ser, hvordan det ser ud, hvis man evt. sætter  det ene stykke på, som er faldet af. Det andet stykke har jeg desværre ikke, da jeg mener, at det er helt gået til. Kunne man ikke lime stykket på og så sparte resten ud, male og lakere. Hvis man kan, hvad skal man så spartle med?

mfrost
mfrost
Postnr: 9400
mfrost mfrost

Du kan spartle det ud med kemisk træ og så slibe det til så det passer .f.eks den her https://www.jemogfix.dk/kemisk-trae-180-ml/6122/9046348/search?ds_rl=1243160&gclid=Cj0KCQjw_r3nBRDxARIsAJljleFyj_N5xTB0GhZlbiOV11KQWbOMcyHwYKKVdrtye7tKn4DSXwJL1I0aAslUEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Karimari
Karimari
Karimari Karimari Trådstarter

Kan det males og lakeres? Et sidste spørgsmål, vil du ikke bare spartle det hele eller vil du lime det lille stykke på og så spartle?

Vil du være med? Log ind for at svare.