Hvad gør man?

Nogen der ved, hvordan man kan reparere kanten på et trætrappetrin? Det er slået noget af. 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Skære/fræse af trinnet til du har en lige flade og så skærfe et stykke træ ind (en 'lus')

Er det på kanten bliver du måske nødt til at skrue din 'lus' fast for at det bliver stabilt nok...


 

Vedhæftede filer:
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Vedhæftede filer:

Tak for svar. Jeg viser dig lige, hvordan det ser ud. På det første billede kan man se hele skaden. På det andet billede kan du ser, hvordan det ser ud, hvis man evt. sætter  det ene stykke på, som er faldet af. Det andet stykke har jeg desværre ikke, da jeg mener, at det er helt gået til. Kunne man ikke lime stykket på og så sparte resten ud, male og lakere. Hvis man kan, hvad skal man så spartle med?

Du kan spartle det ud med kemisk træ og så slibe det til så det passer .f.eks den her https://www.jemogfix.dk/kemisk-trae-180-ml/6122/9046348/search?ds_rl=1243160&gclid=Cj0KCQjw_r3nBRDxARIsAJljleFyj_N5xTB0GhZlbiOV11KQWbOMcyHwYKKVdrtye7tKn4DSXwJL1I0aAslUEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Kan det males og lakeres? Et sidste spørgsmål, vil du ikke bare spartle det hele eller vil du lime det lille stykke på og så spartle?

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også