Hårde hvidevarer

Hvor køber man køleskab, emhætte, komfur og køleskab billigst ? :o ?

mvh.
palles
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej palles

Gå ind på http//dk.pricerunner.com
der finder du de bedste priser, tror jeg nok.

mvh stencar

Thomas
hej
har selv købt hvidevare ved at få et skriftelig tilbud hos div. forhandler for derefter at få dem til at underbyde hinanden. ved en ordre på ca. 30.000 fik jeg næsten 9.000 i afslag. det tager lidt tid og er lidt besværligt men det kan godt betale sig.. kan godt anbefale El-giganten de vil næsten gør hvad som helst for at få ordren (skousen gav op til sidst)
VH
Bjørnen

Bjørnen

Smil og vær glad.... husk det nu.....
Jeg har handlet med www.hvidevareland.dk i Jylland (bor selv på sjællnd) der står på deres hjemmeside at de er billigst, så jeg fandt nogle priser på www.hvidevarepriser.dk og kigge lidt hos elgiganten. Ringende derefter til hvidevareland og spurgte til deres billige priser - uden at nævne de priser jeg havde fået. Jeg sparede 3.000 på et køleskab der kostede 11.000 på bud i elgiganten, og så pruttede jeg ikke engang.

Incl. var også levering til hjemmeadressen.

(Jeg har selv fået tippet fra en kollega der har købt flere ting derovre)

Mvh.

René

Hej Morten,

Så vidt jeg ved er Elgigantens prisgaranti (som for øvrigt ikke fremgår af deres hjemmeside) kun i forhold til annoncerede priser, ikke individuelt forhandlede priser.
Vi har flere gange opnået væsentlige rabatter ved at spille forhandlere ud mod hinanden - og samtidig gjort det nemt for dem. Afhenter og monterer selv og samtidigt bestilt i god tid. Det betyder, at forhandleren blot skal bestille mine varer med næste gang, han/hun skal have varer fra sin leverandør. Ingen særskilt transportomkostning eller andet.
Dermed kan forhandleren også tillade sig at tjene relativt lidt på varen.

I øvrigt er en god kilde til prisinformation tyske og svenske hjemmesider.

Ulempen er, at det koster tid at få de gode priser (men sparede sidst 40% ift. vejledende udsalgspris på i alt 42.000 kr).

Mvh.

Jan R.
Citat fra morten B M

Det billigste får du hos El-giganten, da de har prisgaranti.

Vi købte Opvaskemaskine, emfang, kogesektion og ovn i Elgiganten
til de billigste priser i danmark.


Den prisgaranti er som regel ikke meget værd. Dels er det som andre siger kun på annoncerede priser, dels får de ofte "specialmodeller", så deres model hedder noget andet end de andre forhandleres tilsvarende. På den måde slipper de reelt for garantien.

Som andre skriver er www.hvidevarepriser.dk et godt udgangspunkt til at finde den rigtige pris - så kan man altid forhandle ud fra det.

Mvh
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Det gør næsten ondt at læse om hvordan Morten bliver revet ud af sin tro på, at have opnået markedes laveste pris.
Desværre må jeg give de andre ret Morten.

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

hej Per Friis

Det kan du da overhovedet ikke udtale dig om, da du jo ikke aner hvad jeg har givet for mine vare hos El-giganten.

De har prisgaranti....
Jeg forstår ikke helt hvorfor i mener det ikke holder? -Det gjorde det ihvertfald i vores tilfælde.

Jeg spurgte netop om da vi var derude, hvad nu hvis vi fik tilbudt tilsvarende varer billigere andre steder.

Så fik vi refunderet differrencen.

Jeg undersøgte selvfølgelig nettet, besøgte butikker -Et sted fandt jeg vores opvaskemaskine billigere, og fik også refunderet beløbet hos Elgiganten.
det skal også siges at ikke alle de ting vi købte var "El-gigant" produkter, men helt specifikke modeller som vi ville have -som de så fik hjem.

Det er muligt at deres prisgaranti kun gælder annoncerede vare -det ved jeg ikke noget om, men det var ikke tilfældet med os åbenbart så.

Det gør også "næsten" ondt at se at Per Friis er så klog.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis