Hårde hvidevarer

Hvor køber man køleskab, emhætte, komfur og køleskab billigst ? :o ?

mvh.
palles
Hvor køber man køleskab, emhætte, komfur og... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har også prøvet elgiganten, da jeg fortale om hvad jeg skulle give for en vare i slagelse, i deres butik i tåstrup butikken sagde han at den kunne han ikke være med på, men ville da gerne have at jeg bestilte 10 til ham også.

Det var et simpelt fryseskab fra Siemens til 5700 kr (var det jeg gav leveret på adressen).

Hvis i skal købe varer en anden gang kan I da høre dem ad, de hedder Kirke Stillinge El forretning. I Københavns området siger man at Islev elektrikeren er billig, dem gik de også under i pris.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej Morten,
Det, jeg mente var, at Elgiganten kun har prisgaranti ift. annoncer fra konkurrenter. Dvs. får du et specielt godt tilbud, som ikke er annonceret, er Elgiganten ikke forpligtet til at udbetale differencen.

Hvor vidt det er korrekt, ved jeg ikke, men det er den typiske fremgangsmåde (ellers kunne kreative forretningsfolk hurtigt ødelægge forretningen for dem).

Mvh.

Jan R.
Hej Morten

Det var ikke min mening at håne dig. Med din slutbemærkning
"Det gør også "næsten" ondt at se at Per Friis er så klog" forstår jeg du har opfattet det sådan. Det undskylder jeg.
Jeg hader selv at opdage en lavere pris end det jeg hat betalt. Derfor var min bemærkning rent faktisk oprigtigt ment, idet jeg kender en del eksempler på hvor langt ned prisen på hvidevarer kan komme.
Hermed håber jeg at have fjernet den onde luft - og tilbage til sagen.

Nu synes jeg så du bør frem nogle konkrete oplysninger, så vi kan få bekræftet om elgiganten er billig eller ej.

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Eller lade det ligge ved blot at råde Palles til at forhøre sig hos så mange forhandlere som han orker, da der helt sikkert er rigtigt mange penge at spare.

Jeg vil ikke reklamere for El-giganten, blot fortælle at det var der vi betalte mindst for vores hvidevarer da de mundtlig havde lovet os prisgaranti uden noget form for undtagelser. Hvad den dækker officielt aner jeg intet om -Det var også underordnet for mit vedkommende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis