Kan denne dør bruges?

Hej,

Jeg har bestilt en ny facadedør. Den virker utrolig skæv. Producenten mener at det ikke er noget problem   og jeg skal give monteringen et skud. På billedet står den helt fladt på gulvet. Den er kun 70cm bred

Hvad mener i ? M.v.h. Thomas


Hej, Jeg har bestilt en ny facadedør. Den virker... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Tjaa- hvis sidestykkerne på karmen ikke er lige lange så får du det jo aldrig lige - og stor risiko for træk fra hjørnet. Går ud fra at det er en yderdør med fast bundstykke (ellers kunne der skæres af bunden.) 

Har du tjekket, at det ikke bare er topstykket, der har trukket karmsiden opad - at du har en tilsvarende skævhed i bunden?



Mvh Troels

Jeg vil gætte på at den lige nu er tilsvarende "skæv" i bunden. Det retter man op når man montere den. 

Ved montering skal man først fastgøre hængsel siden på muren/vægen. Derefter retter man rammen op og fastgøre derefter resten af rammen.


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"

Det er som om den er smuttet i fræseren.. ved det ikke,   men der var problemet nok. Nu håber jeg ikke der er bøvl med reklamationen. Tak for inputs og fif!!

BOFH,   det er 'Bedst & Billigst'  -   Jeg har snakket med deres reklamations afdeling,   og de virker super flinke og hjælpsomme,   så ikke noget negativt udover en smutter

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis