Hjælp til udfyld af huler fra bordben

Vi har købt en flot gammel teak bordplade, UDEN bordben, nu er der så de her hakker ind i bordpladen hvor benene har sat. da vi er stor tilhænger at gør det selv og det lidt anderledes har vi valgt at udfylde hullerne og sætte nogle lidt anderledes stil ben på. 

Vores spørgsmål lyder så nu på, hvordan udfylder vi bedst de her store indhak, for spartelmasse ved vi godt ikke kan bruges da det snildt kan trykkes ind med en finger, så vi er ude i at skulle bruge en hård løsning men som også kan slibes så det kommer til at flugte med reste af kanten rundt på bordpladen.

nogle som ligger inde med brændhamrende godt råd?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen på siden

Prøv at lægge et billede ind. Det forklarer mere end mange ord.


Søren O

Beklager er helt ny

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Da I aldrig kan gøre overgangen usynlig, så ville jeg vælge at lave en tydelig kontrast, eks en præcis tilpasset sort klods i træ eller andet materiale.

Vi havde tænkt at fyldet hullet ud, slibe det til og male det lige stykke i en messing ligenes farve, med ville det bedste være at skære en klods ud som passer i hullet og lime den i? 

Ja, træ sammen med træ er altid bedst. Og så bare snedkerlim og en skruetvinge på. PS. denne type indlæg hører da vist til andet sted.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også