Ny have i almen bolig

Jeg har en mikroskopisk have ved mit rækkehus, halvdelen er en terrasse med mur næsten hele vejen rundt, og resten er en græsplæne som jeg HADER at slå. Vi bruger aldrig den plæne, så den er bare en irritation og i øvrigt halv mos på grund af en kæmpe hæk og et gammelt træ som skal fældes [LINK SLETTET]. og NEJ jeg køber ikke en robotklipper til mange tusinde kroner, for at slippe for 50 kvadratmeter græs.  Jeg HAR brugt i dyre dommer på rullegræs, men den har hækken også dræbt. Spørgsmålet er så, hvad vil i anbefale?

Jeg har kikket på fliser - det er mega dyrt, så kan man f.ekst fylde hele lortet med granit skærver...o.s.v men hvad ville i gøre?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jep, ring efter betonkanonen   

Ligner lidt et forsøg på at placere et reklamelink til et træfældningsfirma, hvor ynkeligt kan det blive ?

Jeg har slettet linket nu og fjernet hele tråden lidt senere.

"trines", lad være med at misbruge LDS.


Mvh. AllanE
AllanE skrev den 22-05-2019 16:03:42

Jeg har slettet linket nu og fjernet hele tråden lidt senere.

"trines", lad være med at misbruge LDS.

 Ikke bruge links “tjek” må være en gammel vane. Men jeg gik da bestemt ud fra at man måtte efterspørge inspiration. 

Nu vedhæftet dokumentation på dum mur, dum plæne og kæmpe hæk, må jeg så beholde indlægget ?

Køb noget ukrudtsdug og rul den ud over græsset, og smid et læs granitskærver ud over, så er der næsten vedligeholds fri i have.
Det eneste du skal gøre er at rive stenene 3-4 gange om året, samt fjerne diverse blade mm der lander på dem.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis