Unidrain afløb, problemer.

Der er jo som udgangspunkt ikke ret stort vandgennemløb i vandlåsen på de aflange afløb man kan få fra Unidrain, og nogle gange når vi her i familien går i bad lige efter hinanden, kan der opstå et problem med at få den skummende sæbe skyllet ud for de sidste badegæster, og det hober sig op omkring rist og afløb, og ligeledes halvt ud i brusekabinen, pga. det simpelthen ikke kan nå at blive skyllet ud.


Det har intet med hældningen på fliserne at gøre, den er i orden, så findes der mon nogle fif/råd til at få større/bedre/hurtigere vandgennemløb i den dumme vandlås! :-) 

NB: Vandlåsen er naturligvis renset.


Jeg havde ellers hørt der var kommet en bedre vandlås fra Unidrain,:


https://www.lavprisvvs.dk/Afloeb-Kl...2jEALw_wcB


- men når jeg ringer til dem (Unidrain) siger de at det er noget vrøvl og at den ikke passer i.


Vi har denne model:


https://www.lavprisvvs.dk/Afloeb-Kl..._QEALw_wcB


Hvad gør vi ved problemet?


Med venlig hilsen

 

Lars F.

Der er jo som udgangspunkt ikke ret stort... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har købt "no 1" vandlåsen og synes den giver et nu noget bedre vandflow. Vi havde også problemer med de langhårede, men det virker til at den nye vandlås har afhjulpet problemet..
Sådan noget hø, når man lige har købt afløb for 2700 kr. for så at finde ud af at deres konstruktion kunne have været bedre. Jeg har 3 langhårede og en trevlesi der konstant er i kamp med hinanden. 

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Blot til info, og opfølgning på tråden. Jeg vil blot informere om at vi siden september 2020 har brugt "No.1 Selvrensende linje vandlås", og at der i hele perioden ikke har været nogen problemer med stoppet afløb. Jeg er simpelthen så glad for dette løste vores problem, for jeg var begyndt at fortryde valget af Unidrain "lidt" !!
Men altså denne selvrensende vandlås kan varmt anbefales.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis