Hvilken hækklippere

Hej jeg skal købe en ny klipper og har valgte mellem en:

Husqvarna 522hdr75x

Stihl hs 82 rc-e

Er der nogen der har erfaring med disse?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har prøvet Stihl, dog modellen ældre, den kørte rigtig godt.

Synes dog generelt benzinklippere er alt for tunge at gå med.

Og vælger du en benzin, så gør dig selv den tjeneste at brug miljøbenzin, man har jo ofte udstødningen i "hovedhøjde"

Som jeg lige kunne se er den Stihl du linger til med 60 cm sværd, hvor Husqvarnaen er med 75 cm skær.

Der er kommet rigtig mange fine akku hække klipere, synes du skulle undersøge det marked.


Vi prøver igen, i morgen --

Hej tak for svar dog har jeg en jonsered nu i benzin model og er glad for benzin udgaven. Har dog investeret i en flexilift. Og kører altid med miljø da jeg bliver svimmel af osen. Det var mere fordi jeg regnede med at jonsered var et godt mærke men har ikke haft andet en bøvl med den og den kostede 2800 kr så forventede mere. Har endda fået en ny på garanti da den smider smøremidel samt havde problemer med at køre hvilket den nye også bøvler med. Og den er kun blevet serviceret og smurt ved en maskinstation hvor jeg købte den. Mit spørgsmål var mere hvilket mærke man skal vælge 

Jonesred og Husqvarna er jo sammen firma..

Så ville jeg vælge Stihl...

Men alle fabrikater har jo nok modeller de er mindre heldige med.


Vi prøver igen, i morgen --

Jeg har selv en stihl sh 45. Den køre upåklageligt, og starter hver gang. Jeg synes ikke den er tung at gå med. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis