Græstrimmer: GLC3630L20 eller DCM561PB

Hej alle. 

Jeg skal have opgraderet min græstrimmer og havde egentlig besluttet at jeg skulle have en 36v model, så valget er faldet på en B+D GLC3630L20. Med batteri ligger den til ca 1200 kr. Men er kommet i tvivl om en god 18v model kunne være et lige så godt bud. Og så er jeg faldet over Dewalt DCM561PB, som uden batteri koster ca 1000 kr. Jeg har Dewalt 18v værktøj i forvejen og kunne godt se det fornuftige at alt kørte på samme batteri platform. Jeg ved godt man betaler for Dewalt navnet, men håber på at Dewalten kunne matche B+D i det de ligger i samme prisleje. 

Er der nogle som har erfaringer med ovenstående modeller? Eller andre gode råd til græstrimmer?

Haven er en ganske almindelig parcelhus have. 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har en 18 volt Makita trimmer, med kulfri motor, på arbejde, den er rigtig god, og med de 4 ah batterier jeg har kan den køre længe på en opladning.

Så vil anbefale dig den fra Dewalt, så kan du bruge de batterier du har, tro du vil blive glad for den.




Vi prøver igen, i morgen --

Jeg har den omtalte trimmer fra Dewalt. Den er ca. 1,5 år gammel, og er lige røget til reparation efter at være brugt ca 5 gange (den vil ikke køre i høj hastighed). Jeg kan selvfølgelig have fået en mandagsmodel, men jeg synes ikke kvaliteten matcher deres øvrige produkter, som jeg i øvrigt ellers er godt tilfreds med. 



Med venlig hilsen

Anders

Hej,

Tak for feedback. Havde egentlig bestemt mig for Dewalt græstrimmeren, men Anders' indlæg og Amazon UK anmeldelserne er ikke særlig positive overfor Dewalten. Der er rigtig mange der oplever at motoren fejler indenfor 2 år. Så nu har jeg bestilt en B+D. 

God søndag!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis